MultiSchool5 megrendelési, befizetési program használata

Ön, mint szülő, gondviselő, pedagógus, a MULTISCHOOL5 megrendelési és befizetési program online felületén keresztül önmaga megrendelheti és lemondhatja az étkezést és online bankkártyás fizetéssel azonnal rendezheti a fizetést, továbbá itt ellenőrizheti a havi étkezési számlát.

ELÉRÉSI ÚTVONAL: https://befizetes.multischool.hu

 A rendszergazda a MultiSchool5 Szülői modulba a “Súgó” menüpont alatt a program működésére vonatkozóan teljeskörű segítséget nyújt Önöknek.

REGISZTRÁCIÓ:

Regisztráció szükséges a használathoz, melyhez egyedi kódot küldünk ki azoknak, akik megrendelik a szolgáltatást, ehhez benyújtották a megfelelő nyomtatványokat.

A regisztrációhoz segítséget nyújt a  http://natu.nagykovacsi.hu/ > Iskolai étkeztetés ügyintézése oldalon is megtalálható és letölthető a regisztrációs segédlet.

A regisztrációs kódot ügyintézőnk küldi meg Önnek.

Figyelem! Aki már regisztrált korábban, azaz valamelyik gyermeke étkezik már az iskolában az ne regisztráljon újra, mert a rendszer az e-mail cím alapján automatikusan a Szülőhöz rendeli a többi gyermekét is!

 Rendkívül fontos, hogy jól olvashatóan, ugyanazt a szülői e-mail címet adja meg elérhetőségként beiratkozó gyermekének, amit korábban megadott az idősebb testvérnél!

AZ ÉTKEZÉS MEGRENDELÉSE:

A Multischool5 étkezés megrendelő és befizető rendszerben kell Önöknek az étkezést előre megrendelni – következő hó tanítási napjaira – a szülői modulban.

Önnek az étkezést előre, – a következő tanítási napokra – kell megrendelnie a felületen étkeztetési és számlázási ügyintéző által megadott „megrendelési és befizetési időszakban”.

A megrendelési és befizetési időszak pontos dátumáról e-mailben adunk tájékoztatást minden hónapban.

Aki nem rendeli meg a szolgáltatást az erre nyitva álló felületen, az kifizetni sem tudja a díjat!   

Figyelem!

Alapbeállításként az adott hónapra az étkezés napjai központilag kerülnek megadásra! Ha előre tudja mely napokon nem kéri az étkezést, azonnal tudja adott napra törölni azt. A felületen megjelenő számla összegét – az étkezési térítési díjat – ki kell fizetni.

A befizetésnek legkésőbb minden hónap 27. napjáig az önkormányzat bankszámlájára be kell érkeznie!

A rendeléshez szükséges aktuális étlapot a Hungast weboldalán találja meg.

AZ ÉTKEZÉSI DÍJ BEFIZETÉSE:

  • online bankkártyás fizetéssel a felületen, így a befizetés azonnal láthatóvá válik,
  • átutalással, így a számlára érkezést a 3-4 nap múlva érkező bankkivonat igazolja,
  • postautalvány(csekk) befizetésével kizárólag az ügyintézővel előzetesen egyeztetve, mivel a befizetést igazoló bankkivonat megérkezése csak napok, akár 7-8 nap múlva.

 A befizetés módjának megválasztásánál vegye figyelembe a bankkivonat megérkezési idejét a befizetésről!

Kérjük, a gyors, egyszerű befizetéshez lehetőség szerint az azonnali bankkártyás fizetést használja, mely a gyorsabb, azonnali ügyintézést segíti elő Önöknek!

Amennyiben az étkezés hónapját megelőző hó 27. napjáig nem érkezik meg a befizetés, nem áll módunkban megrendelni a következő hónap 1. napjától az étkezést. Kivesszük az étkezésből mindaddig, amíg nem történik meg a számla kiegyenlítése. Ha a rendszerben megrendelte, de nem fizette ki az étkezést, a kivett étkezési napok jóváírása a következő számlájában jelenik meg.

Figyelem!

 Az új étkezés megrendelő-befizető program (Multischool5) fejlesztése befejeződött. A jövő tanévben nem lesz módja ügyintézőnknek „újranyitni” a megrendelési időszak lejárta után a rendszert azoknak, akik a közölt időszakban – bármilyen ok miatt – nem rendelték a következő havi étkezést!

A megrendelés és befizetés elmulasztásával az étkezőben használt személyes vonalkód vörös jelzése alapján nem vehető igénybe az étkezés!

Ennek legfőbb oka, hogy a megrendelt étel mennyiség nem elegendő azok számára is, akik elmulasztották előre kifizetni és megrendelni az étkezést.

AZ ÉTKEZÉS LEMONDÁSA:

A megrendelt étkezést legkésőbb az előző munkanap 9.00 óráig lehet lemondani a rendszerben. A lemondott étkezések térítési díja a következő befizetésnél kerül jóváírásra. A késedelmesen kezdeményezett lemondást a rendszer nem érvényesíti.

Az időben lemondott étkezést a számla elkészítésekor, annak kifizetésekor jóváírja a rendszer, így arra a napra nem kell megfizetnie az étkezést.

E-mailben és telefonon történő megrendelésre és lemondásra nincs lehetőség, hiszen kizárólag – saját kóddal – a szülő jogosult használni a felületet!

Amennyiben gyermeke bármely okból – előre tudva – nem megy iskolába, vagy beteg és előre láthatólag több napon át otthon tartózkodik, úgy azonnal le kell mondani a szolgáltatást, ezzel csökkentve az étkezésekhez nyújtott önkormányzati hozzájárulások összegét.

Problémák felmerülése esetén az étkeztetési, számlázási ügyintézőnket keresheti a ugyfel.natu@nagykovacsi.hu email címen.

A rendszer használatához sok sikert kívánunk! Együttműködésüket köszönjük!